Find vores pakkeløsninger i ventilationsuniverset

Se mulighederne

Må vi præsentere AO VAGA forsyning

Se muligheder og fordele
{{'{0} produkter' | aoStringReplace: result.Count}}

Din søgning gav desværre ikke noget resultat

Vi kunne desværre ikke finde noget ud fra søgningen: "{{searchString}}".

Prøv at søge efter nogle andre ord eller find varerne via kategorierne.

Søg varer


Du kan søge efter varenumre, EAN num, produktnavne og lign. 

Vision og strategi

Koncernen har en strategi om dels at betjene det professionelle marked via AO i Danmark og Sverige samt via Vaga i Danmark og Estland, dels at betjene det private marked i Danmark, Norge og Sverige via BilligVVS, LavprisVVS, LavprisEL, VVSochBad, Greenline og LampeGuru.

Det professionelle marked
På det professionelle marked er det AO’s vision at være håndværkernes foretrukne leverandør af tekniske installationsmaterialer til ReMoVe-markedet samt en af de foretrukne på projektmarkedet til nybyggeri.

Hovedkonceptet er one-stop shopping, både digitialt og i håndværkerbutikkerne, hvor kunderne tilbydes et komplet varesortiment i et afhentnings- og leveringssystem, som understøttes af stærke IT- og e-handelsløsninger. AO deltager internationalt i samarbejder gennem WIM of FEGIME, der  er netværker af grossister i Europa inden for VVS og EL. Målet med disse samarbejder er erfaringsudveksling samt indkøb til konkurrencedygtige priser.

Det private marked
På det private marked er det AO's vision at være den førende e-handelsplatform for salg af tekniske installationsmaterialer i Danmark og en af de ledende e-handelsplatforme i Sverige og Norge. 

Grundlaget for AO's fortsatte konkurrenceevne er kompetente, engagerede og forandringsvillige medarbejdere, kombineret med høj service, innovation og videndeling understøttet af brugervenlige IT- og logistikløsninger.

AO ønsker at skabe værditilvækst for virksomheens kunder, dels ved at være trendsætter med nye ydelser og digitale koncepter, dels ved at udvikle koncernens decentrale profil med håndværkerbutikker, som er tæt på kunderne. Dette understøttes af AO's koncepter og kultur, hvor medarbejderne med deres store produktkendskab og troværdige kundebetjening er kernen.

AO har udviklet en række IT-koncepter og e-handelsløsninger til at styrke kundernes konkurrenceevne og effektivisere deres forretningsgange. Via AO.dk og apps til  smatphones kan kunderne få adgang til disse koncepter, ligesom de kan bestille varer døgnet rundt, se varebilleder og fakturaer m.v. 

Koncernens økonomiske målsætning er: 

  • at realisere et resultat før skat på ca. 6 % af omsætningen
  • at generere positiv pengestrøm fra driften på ca. 6 % af omsætningen
  • at realisere profitabel vækst - dels organisk, dels via opkøb
  • at have en soliditetsgrad på mindst 40 %.