{{'{0} produkter' | aoStringReplace: result.Count}}

Din søgning gav desværre ikke noget resultat

Vi kunne desværre ikke finde noget ud fra søgningen: "{{searchString}}".

Prøv at søge efter nogle andre ord eller find varerne via kategorierne.

Søg varer


Du kan søge efter varenumre, EAN num, produktnavne og lign. 

Vind en gasgrill - Tomlen op til AO på Facebook

På Facebook er AO, som du kender den i det fysiske verden: Du har din lokale håndværkerbutik, der er 48 andre butikker, og så er der AO på landsplan.

Med 50 Facebook-sider må AO siges at være godt til stede på verdens største sociale medie. Alle 49 butikker har deres egen side, mens der naturligvis også er en AO-side på landsplan, der i skrivende stund har lidt over 3.300 likes.
Ideen med AO's aktiviteter på Facebook er helt enkelt at komme i kontakt med kunderne på en måde, der er lidt sjovere og mere uformel end på den officielle hjemmeside, AO.dk. På AO’s Facebook-side finder du både nyheder om nye tiltag fra AO, forskellige aktiviteter som fx aocup.dk og messer – men også det lidt sjovere stof som billeder, filmklip, konkurrencer og andre skægge opslag.
“Alt sammen giver os erfaring med, hvad vores kunder synes godt om, hvad de reagerer på, og hvad de ikke reagerer på. Vi har, siden vi gik i luften, høstet en masse erfaringer”, fortæller Thomas Nielsen, som til daglig sidder med ansvaret for de opslag, der lægges op på AO's Facebook-side.
Opslaget med en sjov græskarkonkurrence gik viralt i Asien. Og pludselig var AO det største danske hit siden Michael Learns to Rock.Thomas fortæller, at det været både sjovt og lærerigt at udvikle siden. Fx lærte Thomas, at det kan være en god idé at afgrænse et opslag geografisk. Han havde delt et sjovt opslag om græskarmænd op til efterårsferien og Halloween – og det var der mange, som kunne lide …ude i Østen. Pludselig var AO det største danske hit i Asien siden Michael Learns to Rock.
“I starten forstod vi ikke, hvorfor vi fik de kommentarer og likes, og da slet ikke hvad indholdet i teksterne gik ud på, da de var på thai eller vietnamesisk. Det er ikke hver gang, man modtager 2.136 likes på sine opslag. Det var faktisk tilfældet her”, siger Thomas.

Håndværkerbutikkernes egne lokale Facebook-sider

AO har valgt at give alle 49 håndværkerbutikker deres helt egen lokale Facebook-side. Her har butikkerne mulighed for at være i dialog med deres kunder på en afslappet måde. De har mulighed for at invitere kunderne til demodage, fødselsdage eller andre arrangementer i butikkens regi.
“Det har vi gjort, fordi vi håber og tror på, at alle – både personalet i butikkerne og vores kunder – vil kunne få stor glæde af et lokalt netværk”, siger Thomas Nielsen.
Eksempelvis kunne kunderne i Søborg sidste år i december dagligt læse dagens afsnit af AO Søborgs julekalender.
“Afstemningen” i AO Søborg så – lidt overraskende – ud til at falde ud til Uffe Elbæks fordel. Eller også havde håndværkerne bare mest lyst til en grøn forfriskning.Samme butik reklamerede i øvrigt også op til valget med, at man kunne komme ned og få gratis slush ice og samtidig “stemme om”, hvem der skulle være Danmarks statsminister. Rød for Helle Thorning-Schmidt, blå for Lars Løkke Rasmussen og grøn for Alternativets Uffe Elbæk.
“Det er en sjov måde at kommunikere med kunderne på og et glimrende eksempel på, hvordan man knytter et opslag på Facebook sammen med en aktivitet i butikken”, siger Thomas Nielsen.

 

FIND OS

Hvis du ikke allerede følger AO på Facebook, så find os her:
AOs officielle side: facebook.com/aojohansen

Sådan finder du din AO-butiks lokale side:
Gå i søgefelt på Facebook og tast AO + bynavn

 

VIND - en lækker Weber gasgrill – whats not to like?

Alt, hvad du skal gøre, er at like AO's officielle Facebook-side og din lokale håndværkerbutiks Facebook-side.

Så deltager du i lodtrækningen om en Weber gasgrill Q1000. Jer, der allerede har liket, deltager naturligvis også i lodtrækningen.

Vinderen offentliggøres i første uge af januar på AO's Facebook-side