Tilbage
{{'{0} produkter' | aoStringReplace: result.Count}}
Varenr. {{::product.Varenr}}
EAN: {{::product.EAN | aoFirstDelimitedValue}}
Erstatter: {{::product.ErstatterVare | aoFirstDelimitedValue}}

Øv

Vi kunne desværre ikke finde noget ud fra søgningen: "{{searchString}}".

Prøv at søge efter nogle andre ord eller find varerne via katagorierne.

Anbefalinger baseret på din kurv

Elektroniske fakturaer er en stor fordel for både dig som kunde og os som leverandør. Her på siden kan du læse mere om mulighederne for elektronisk samhandel med AO.

Hvad er elektroniske fakturaer?
Elektroniske fakturaer kan være 2 ting:

  • ”Rigtige” elektroniske fakturaer er fakturaer, der sendes til dig som en fil, og som kan importeres direkte i din virksomheds økonomisystem. Fordele: Du slipper for at taste alle fakturaerne ind i dit økonomisystem, og du sparer penge på papirarbejde.
  • PDF-fakturaer er et alternativ til dig, hvis virksomhed endnu ikke er klar til at modtage ”rigtige” elektroniske fakturaer. Fordele: Det er nemt at tilmelde sig, og du modtager dine fakturaer fra os pr. mail. Den vedhæftede PDF-faktura er en eksakt kopi af den fysiske faktura. Tilmeld dig elektronisk fakturering - PDF

Nedbring din kassekredit
De elektroniske fakturaer sendes til dig dagligt. Det gør det både nemt og hurtigt at få et overblik over, hvor mange penge, du har brugt på en bestemt opgave – endda kun kort tid efter, du har købt varerne. Overblikket giver dig desuden mulighed for at sende en regning til kunden allerede dagen efter, du har udført arbejdet. Jo hurtigere kunden modtager regningen, jo hurtigere får du dine penge igen.

AO’s betalingsfrist er uændret, selv om fakturaen bliver sendt elektronisk. Det, sammenholdt med den hurtigere betaling fra dine kunder, betyder, at du har færre penge ude at svømme. Derved kan du nedbringe din kassekredit og spare penge på renter.

Sådan kommer du i gang
Hos AO kan vi håndtere alle de mest almindelige fakturaformater. Men det er selvfølgelig vigtigt, at du sørger for at vælge et elektronisk fakturaformat, der passer til dit økonomisystem. Tag en snak med din it-leverandør, og hør, hvilke formater, du kan modtage i dit system. Hvis du er i tvivl, så kontakt vores it-afdeling på mail: it-support@ao.dk.

EDI med AO
AO bruger Elektronisk Samhandel (EDI), og vi vil gerne samarbejde med alle vores kunder og leverandører på denne måde.

Leverandør service
Vil du slippe for at huske og bruge tid på at betale dine fakturaer fra AO?
Hvis du tilmelder dig LeverandørService vil dine fakturaer fra AO automatisk blive betalt til tiden. Du slipper derfor for at bruge tid på det og undgår derved at glemme at betale.
Fakturabeløbet bliver trukket direkte fra din konto og servicen er gratis for dig. Hvis du er interesseret i at tilmelde dig denne service, kan du gøre det her på siden.