Det er noget af en påstand. Men hos AO kan vi godt garantere, at du aldrig mere kommer til at vente i telefonen. Det er virkeligheden, hvis du henter den nyeste version af AO.dk Mobil til din smartphone.
”Med den nye version kan vi love vores kunder, at de aldrig mere skal vente i telefonen. Vi har lavet en knap, hvor man kan bestille et opkald – og blive ringet op inden for maks. én time af ens team,” fortæller Jeanette Berthelsen, der er salgsdirektør for VVS hos AO.
Hvis mange kunder ringer ind på samme tid, kan der opstå kø på telefonerne. Køen kan være væk to minutter senere, men det hjælper ikke altid, hvis man som installatør har travlt med at komme videre med arbejdet.
”Vi tilbyder derfor, at vores kunder kan bestille et opkald. Så hurtigt som muligt – og maks. inden for én time – ringer vi tilbage. Medarbejderen, der ringer tilbage, har allerede fået informationer om, hvem der skal ringes op, så der ikke skal bruges tid på at finde det rigtige kontonummer,” fortsætter Jeanette Berthelsen.
”Vi er kort fortalt i stand til at yde en bedre service over for vores kunder – og oven i købet sørge for, at kunden får en person i røret, som han kender godt. Og én time er jo det absolutte maksimum. Når vi pakker straksafhentere i butikkerne, når vi det oftest på under 10 minutter – mon ikke det bliver noget lignende med telefonerne?” afslutter hun.
For at kunne bruge denne nye mulighed, skal man have hentet den seneste version af AO.dk Mobil, og under ”Oversigt” trykke på ikonet ”Ring mig op”. Resten sker automatisk.
Har du spørgsmål til, hvordan du henter AO.dk Mobil, eller hvordan du kommer i gang med at bruge den, er du altid velkommen til at kontakte din lokale AO-håndværkerbutik, vores kompetencecenter eller AO.dk Support på 70 28 23 73 eller support@ao.dk.